Google reklamları nədir?

Rəqəmsal marketinqdə ən çox istifadə olunan üsullardan biri də Google reklamlarıdır. Burada istifadə olunan texnologiyanın adı Klik Başına Ödəmə (Pay Per Click) - dir. Google reklamlarının axtarış sistemləri, təsvir reklamları, video reklamları, alışveriş reklamları və mobil reklamlar kimi növləri mövcuddur.


Niyə Google reklamları?

Müştərilər alış-veriş etməzdən öncə, məhsul haqqında Google-da axtarış edirlər. Bu axtarışdan istifadə edənlərin əksəriyyəti Google reklamlarına daxil olur.

Bu rəqəmsal marketinq aləti xidmət və ya məhsulunuza uyğun axtarış zamanı ön sırada çıxmaq, potensial müştərilərinizə çatmaq üçün ən əlverişli üsullardan biridir. Bu zaman siz, vebsaytınıza daxil olan istifadəçilərin sayını və onlayn satışlarınızı artırmış olursunuz.


Xidmətin üstünlükləri:

Etibarlı və ölçüləbilən
Adətən ənənəvi marketinq vasitələrindən istifadə edərək həyata keçirilən kampaniyalar zamanı, şirkətlər reklam nəticəsini və büdcənin effektivliyini dəqiq ölçə bilmirlər. Yəni satışın dəqiq olaraq hansı şəbəkədən gəldiyi məlum olmur. Google reklamları ilə reklam xərclərinizi və xərclər nəticəsində nə qədər gəlir əldə etdiyinizi ölçmək üçün lazım olan bütün hesabatları əldə edəcəksiniz.
Effektiv
Google reklamları ilə siz istədiyiniz vaxt reklamınızın performansına nəzər yetirə bilər, statistikalara baxa bilər və reklam ilə əlaqədar lazımi düzəlişləri edə bilərsiniz. Biz sizə reklamınız ilə əlaqədar bütün hesabatları (baxılma sayı, vebsayt girişləri, mobil zənglər) təqdim edirik.
Sərfəli
Google reklamından istifadə edərkən siz ödənişi yalnız reklamınıza klik olunduğu zaman edə bilərsiniz. Büdcənin hansı fəaliyyət üçün xərclənəcəyi sizdən aslıdır. Həmçinin kampaniyanızı ölkə və şəhərlər üçün hədəfləyə bilər, xidmət göstərdiyiniz ərazidən müəyyən uzaqlıqda əraziləri seçə bilər, müxtəlif qruplara bölə bilər və büdcəyə qənaət edə bilərsiniz.

Xidmətlər:

  • Hədəf kütlənin müəyyən olunması
  • Rəqib analizi
  • Açar sözlərin təyini
  • Büdcənin təyini
  • Call to action mətnləri
  • A/B test məzmunları
  • Performansın izlənməsi
  • Hesabatların hazırlanması

TƏKLİF İSTƏ