Rəqəmsal strategiya nədir? 

Rəqəmsal strategiyanın tətbiqi son rəqəmsal yeniliklərdən istifadə olunaraq markanın onlayn varlığının qurulması prosesinə deyilir. Son illərdə texnoloji və elmi inkişafın sayəsində strateji idarəetmənin əsas hissəsinə çevrilmiş rəqəmsal strategiya, mövcud biznes fəaliyyətinə yeni texnologiyaların tətbiqi vasitəsilə biznes proseslərini rəqəmsal olaraq həll edir. Rəqəmsal strategiyanın qurulması prosesi əsasən bazar və rəqib araşdırmaları, satış və xidmət optimallaşdırması, vebsaytların qurulması, mobil tətbiqetmənin və e-ticarət platformasının yaradılması, sosial şəbəkələrdə fəaliyyət, axtarış sistemlərinə optimizasiya və axtarış sistemlərində/saytlarda reklamların yerləşdirilməsi kimi fəaliyyətlərdən ibarətdir. 


Niyə Rəqəmsal strategiya? 

Rəqəmsal strategiyanın qurulma və tətbiqi prosesi fərqli sahələri özündə cəmləşdirir. Qurulmuş Yol Xəritəsinə (Road Map) uyğun olaraq, fərqli sahələrdən olan mütəxəsislərimiz bu prosesə qoşularaq sizin markanızın rəqəmsallaşmasını professional şəkildə yerinə yetirəcəkdir. 


Xidmətlər: 

  • Yol xəritəsinin qurulması
  • Rəqib analizi və bazar araşdırması
  • SWOT analizləri
  • Markanın rəqəmsal varlığının yaradılması
  • Rəqəmsal marketinqin təməli
  • Rəqəmsal marketinq və kommunikasiya strategiyaları
TƏKLİF İSTƏ